Alla inlägg den 19 september 2010

Av Kicki - 19 september 2010 10:41

Jaha så var de det här med att uppdatera också haha.

Helgen har varit lugn, det blev inget Carpe Diem, pengarna som styr. Kunde löst det men tappade bara helt sugen. Så det blev ingen LDS guy för mig, men jag tror jag överlever haha


Jag vet inte vad det är för fel på mig men bra mår jag då rakt inte, så idag ska jag bara läsa Mormons bok och be. HELA LÅNGA DAGEN!! eller ja...tills jag får ett svar... Försöker ni ringa så har jag stängt av telefonen. Det är så illa idag att jag inte ens går till kyrkan.. och bara för att jag inte går dit så mår jag ännu sämre.

Så idag ska jag put all my trust in God och hoppas att jag finner något svar eller någon vägledning in this mess.


Och så ska man rösta också mitt uppe i allt... ORKA säger jag bara!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards