Alla inlägg den 4 september 2010

Av Kicki - 4 september 2010 08:11

Nu har jag varit enormt slö på att uppdatera. Jag ska bli bättre jag lööööövar!


Dopet var helt underbart, vilket häftig upplevelse. Och jag tror att alla som var med kände av detta, trots att dom flesta inte ens är troende. Det blev Grindstaff som fick döpa mig och han fick göra det två ggr för allt måste under och tydligen så hade jag någon hand ovanför, men annars så gick det bra. Alla var nöjda och glada och dagen flöt på jättebra. Det var även med missionärer från Alingsås och Göteborg, alla kommer för att får se ett dop :) Den ena missionären som kom från Göteborg han heter Christiansen, han och Brownell var dom första som kom och knackade på min dörr. Så det var verkligen super kul att han kunde komma.


Dagen efter på sakramentsmötet (söndag) så blev jag konfirmerad och fick ta emot den Heliga Anden och det var... oj vet inte hur jag ska beskriva det ens med ord. En riktigt bra känsla var det!! Det funkar så att jag väljer någon som konfirmerar mig och sen några till som ska vara med och göra det, sen lägger dom händerna på huvudet och så säger dom något... haha jag minns inte ens vad han sa. Det var Dean som gjorde det, men som tur så spelade vi in det.


Jag är så glad för att jag vågade göra detta och för att jag har tagit in Gud i mitt liv. Jag älskar denna kyrkan och allt som har med detta att göra. Allt känns bara så rätt och jag längtar bara till det blir söndag så jag får komma till kyrkan igen.


Idag är det seminarium med Amway men jag tror jag håller mig hemma för jag har massor med tvätt att ta hand om, och så måste jag städa som vanligt. Emma åkte till farmor och farfar igår och kommer hem på söndag så jag ska passa på och plocka så mycket jag bara orkar. Detta är nog första gången på flera år då jag prioriterar tvätt före Amway... jag känner mig inte alls på humör för detta idag så därför stannar jag hemma. Sen så ska jag handla åt mormor so there is no time for funny business :)


Nu ska jag sätta fart så jag blir färdig innan kvällen är här.

Adios Amigos!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards