Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

Tidiga söndags morgon

Av Kicki - 8 augusti 2010 06:16

Tack Emelie för din kommentar :)


Vaknade kl 5 idag, och hur kul ä dä?

Ni som känner mig vet att jag alltid stänger av mobilen när jag lägger mig, så människor får ringa hur sent dom vill för det stör inte mig ändå. Så i natt hade jag fått ett samtal... I can kill myself sometimes!

Ni kan aldrig gissa.... Han på verkstan...


Jag var ju inne på verkstan i fredags och pratade med honom.. hmm.. ja jag hade väl kladdat lite på honom...eller jaa...typ... haha

Och jag ska bli mormon!!! Ja ja efter dopet är det andra grejer som gäller haha


På tal om dopet så bjöd jag in Andréas och han blev jätte glad och ville gärna komma. Igår var ju missionärerna och Lendita här, pratade om förberedelserna inför dopet och kom in på psalmer. Och eftersom jag totalt suck på psalmer så funderade jag på om man kanske skulle ta någon annan låt. Så jag spelade Molly Sandén - Hallelujah för dom.. den är på svenska men den är så fin. Jag tror jag vill ha den, fast sen kom ju nästa problem... vem ska sjunga??

Jag kan sjunga så länge jag inte sjunger i mic för då helt plötsligt låter det som jag inte kan ta en ton, eller så är det bara att det hörs bättre då haha

Men så kom jag och tänka på Jessica, Andréas dotter. Hon kan ju sjunga. Så jag ringde och frågade men just den dagen så skulle dom ha någon sångtävling i Lilla Edet, men hon visste inte vilken tid så vi får se på detta nästa veckan.


Kan inte någon komma och klubba ner mig?? Orka vara vaken nu då. Och jag ska till kyrkan idag, kommer ju att somna mitt i psalmboken.

Såhär går det när man inte tar sina sömnisar.. never again!


Nä ska försöka att somna om igen...

Ha en underbar söndag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 22 september 2010 09:00

Allt känns bättre nu och det gjorde verkligen sitt med bön och skrifterna i söndags. Nu är jag ledsen för en sak. En av missionärerna kommer att flytta om ca en vecka, vi vet inte vem än men för mig spelar det ingen roll det är lika ledsamt vem det ä...

Av Kicki - 19 september 2010 10:41

Jaha så var de det här med att uppdatera också haha. Helgen har varit lugn, det blev inget Carpe Diem, pengarna som styr. Kunde löst det men tappade bara helt sugen. Så det blev ingen LDS guy för mig, men jag tror jag överlever haha Jag vet in...

Av Kicki - 14 september 2010 16:42


 

Av Kicki - 14 september 2010 09:26


Jag vet inte vad som hänt men jag har blivit så enormt dålig på att blogga så jag får väl inte kalla mig bloggerska längre... inte för att jag brukar titulera mig som det men ändå :)   Har inte ens loggat in på bloglovin och nu vill jag inte ens ...

Presentation


Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards