Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

Templet

Av Kicki - 8 augusti 2010 15:25

Idag i kyrkan har det varit lika bra som vanlig, nä lite bättre. Emma var ju med mig <3 Hon kanske inte tyckte det var jätte kul i början men sen gick det bra.


Jag ska åka till Templet i Sthlm om 2 veckor!! Det kommer att bli så kul!! Jag får det i doppresent utav Lendita & Mikael. Visst är dom snälla!!

Underbara människor <3

Merja frågar mig hela tiden.. vad vill du ha? vad ska jag köpa?

Mitt enda svar är V70 T5, tack! Okej vi åker en sväng till BR då så ska du få en bil haha

Nä men något turkost kanske?? Alla vet väl hur jag gillar turkost.. eller har ni missat det kanske?? :) Jag hittade några böcker jag ville ha, men tydligen får jag dom i kyrkan. Det är nog den enda kyrkan jag vet som ger bort böcker, alla andra säljer. Ni kanske kunda sponsra min och Emmas resa till USA annars :) Vi har bestämt att vi ska resa runt hela USA och vara där i 3 månader (eftersom man inte får stanna längre) så det kommer att kosta + att man fortfarande har alla utgifter här hemma som vanligt.


Nä nu ska jag läsa lite i Mormons bok... I just love it!

Ha en fortsatt underbar söndag!

 
 
Ingen bild

Tomaten

12 augusti 2010 15:00

Resa runt i USA är ju en drömresa, fan vad roligt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 22 september 2010 09:00

Allt känns bättre nu och det gjorde verkligen sitt med bön och skrifterna i söndags. Nu är jag ledsen för en sak. En av missionärerna kommer att flytta om ca en vecka, vi vet inte vem än men för mig spelar det ingen roll det är lika ledsamt vem det ä...

Av Kicki - 19 september 2010 10:41

Jaha så var de det här med att uppdatera också haha. Helgen har varit lugn, det blev inget Carpe Diem, pengarna som styr. Kunde löst det men tappade bara helt sugen. Så det blev ingen LDS guy för mig, men jag tror jag överlever haha Jag vet in...

Av Kicki - 14 september 2010 16:42


 

Av Kicki - 14 september 2010 09:26


Jag vet inte vad som hänt men jag har blivit så enormt dålig på att blogga så jag får väl inte kalla mig bloggerska längre... inte för att jag brukar titulera mig som det men ändå :)   Har inte ens loggat in på bloglovin och nu vill jag inte ens ...

Presentation


Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards