Direktlänk till inlägg 20 augusti 2010

Underbara helg

Av Kicki - 20 augusti 2010 15:13

Finns det någon som inte gillar helgen eller?? Det är ju underbart när fredagen kommer. Man kan slappa med familjen och vänner..sitta och göra ingenting, eller så gör man som jag skiter i allt på veckodagarna och tar allt på helgen. Så denna helgen blir det båda storstäd och tvätt. Vet inte varför jag varit så slapp, men har helt enkelt bara inte orkat att plocka med något.


Igår var jag och Emma med folket från kyrkan och spelade brännboll och grillade. Det var så kul, och jag som inte hade tänkt att åka först, tur att Emma övertalade mig :) Det var kul att få umgås med alla i sina "vanliga" kläder och utanför kyrkan.


Idag ska jag lämna Emma till pappa P och sen blir det väl storstäd....aaaah orka! Jag får väl sätta fart nu redan så det blir gjort någon gång.


Ha en underbar fredag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 22 september 2010 09:00

Allt känns bättre nu och det gjorde verkligen sitt med bön och skrifterna i söndags. Nu är jag ledsen för en sak. En av missionärerna kommer att flytta om ca en vecka, vi vet inte vem än men för mig spelar det ingen roll det är lika ledsamt vem det ä...

Av Kicki - 19 september 2010 10:41

Jaha så var de det här med att uppdatera också haha. Helgen har varit lugn, det blev inget Carpe Diem, pengarna som styr. Kunde löst det men tappade bara helt sugen. Så det blev ingen LDS guy för mig, men jag tror jag överlever haha Jag vet in...

Av Kicki - 14 september 2010 16:42


 

Av Kicki - 14 september 2010 09:26


Jag vet inte vad som hänt men jag har blivit så enormt dålig på att blogga så jag får väl inte kalla mig bloggerska längre... inte för att jag brukar titulera mig som det men ändå :)   Har inte ens loggat in på bloglovin och nu vill jag inte ens ...

Presentation


Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards