Direktlänk till inlägg 14 september 2010

Loves that i can call myself a Mormon

Av Kicki - 14 september 2010 09:26

Jag vet inte vad som hänt men jag har blivit så enormt dålig på att blogga så jag får väl inte kalla mig bloggerska längre... inte för att jag brukar titulera mig som det men ändå :)


Har inte ens loggat in på bloglovin och nu vill jag inte ens se hur många inlägg jag har att läsa. Visste är det kul att läsa bloggar men när man har si så där 100 st att läsa så går man inte in för det på samma sätt och så struntar man i att kommentera. Usch fy på mig! Skärpning på fullaste allvar nu!


Annars så rullar livet på sin gilla gång. Jag är fortfarande mormon för alla som undrar haha Jag jobbar och sen är det Emma och hundarna som gäller, umgås knappt med mina vänner längre. Vart har mitt liv tagit vägen? Ja jag mår bra iaf och allt är bara fint. Hade en jätte nere period, men fick löst det så nu är allt bra igen. Jag gick och mådde dåligt över skilsmässan och fattade inte ens det. Jag har gått och trott att ett halvår har gått i oktober, men så ringde jag tingsrätten och vårat halvår är inte förrän i november. När man har haft barn boende hemma fast det inte är Fredriks så måste man vänta minst ett halvår innan man kan skilja sig. Och sen fick jag reda på att vi har faktiskt rätt till att fundera upp till 1 år. Så jag pratade med Fredrik och vi bestämde oss för att vänta till maj, som senast med något beslut. Vi ville båda ha denna tiden på oss och fundera på vad vi verkligen vill. Jag vet inte om jag vill leva med honom eller om det bara är att vara skild som är jobbigt för mig. Så därför är jag glad att jag har denna tiden till att fundera.


Kanske får lite hjälp i helgen :) Ska åka med några från kyrkan till Stockholm, eller Nynäshamn men det ligger väl där uppe någonstans :) haha tur att man har koll på vart man ska då :) iaf vi ska på något som heter Carpe Diem. Det är en hel helg med bara LDS människor, nya och gamla, från Norden, England, USA m.m ca 100 st. det är aktiviteter och dans och det kommer att bli super kul. Och jag hoppas verkligen att jag inte är den enda med tatueringar.. och mina är ju så diskreta också haha inte för att någon bryr sig, men av någon konstig anledning så gör jag det. Det är inte en enda människa i hela kyrkan som sagt något om det, det enda dom sagt var "skaffa inga mer"

Det var lite roligt med själva namnet Carpe Diem för i doppresent fick jag väggord där det stod Carpe Diem, missionärerna säger ju att det är ett tecken för dom tror att jag kommer att träffa någon där.. så vi får väl se vad vår Himmelske Fader har för planer för mig :)


Nu måste jag ta tag i tvätten! Adios Amigos!


 

 
 
Mandy

Mandy

14 september 2010 14:41

Tack jag är såå nöjd över designen :) Va roligt att du har börjat uppdatera igen, brukar kika in lite då och då och blir glad över att få läsa vad som hänt i livet ditt. Ha en fortsatt trevlig Tisdag"

Peace and Love

http://mizzmandy.blogg.se

 
Ingen bild

Merja

15 september 2010 07:30

Det var verkligen på tiden att du uppdaterar ;)
Hoppas du får kul på Carpe Diem... ring mig och rapportera.. hihi ;)

 
Camilla

Camilla

16 september 2010 15:18

haha ja gud va kass du är på att uppdatera gumman ;)
för det är absolut inte jag hahaha... amatörer är vad vi e ;)
ångrar man sig så kan man ju alltid lasra bort tattoon. =)
dyrt men säkert värt det om man ångrar sig menar jag. =)
även om man inte umgås så vet man ändå vart man har sina vänner... RIKTIGA vänner.
och det har vi ju disskuterat många gånger om =)
Hoppas du får kul i helgen och hittar dig din love of your life. :) håller tummarna.
Vi har mycket nytt i livet båda två fast på helt två olika sätt.
men precis som du älskar det så älskar jag mina förändringar.

LOVE!! och CARPE DIEM!

http://www.roxii.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 22 september 2010 09:00

Allt känns bättre nu och det gjorde verkligen sitt med bön och skrifterna i söndags. Nu är jag ledsen för en sak. En av missionärerna kommer att flytta om ca en vecka, vi vet inte vem än men för mig spelar det ingen roll det är lika ledsamt vem det ä...

Av Kicki - 19 september 2010 10:41

Jaha så var de det här med att uppdatera också haha. Helgen har varit lugn, det blev inget Carpe Diem, pengarna som styr. Kunde löst det men tappade bara helt sugen. Så det blev ingen LDS guy för mig, men jag tror jag överlever haha Jag vet in...

Av Kicki - 14 september 2010 16:42


 

Av Kicki - 4 september 2010 08:11

Nu har jag varit enormt slö på att uppdatera. Jag ska bli bättre jag lööööövar!   Dopet var helt underbart, vilket häftig upplevelse. Och jag tror att alla som var med kände av detta, trots att dom flesta inte ens är troende. Det blev Grindstaff ...

Presentation


Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards