Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Filmkvällen som aldrig blev av

Av Kicki - 21 augusti 2010 11:18

Igår så körde jag och Emma, Lendita på jobb intervju. Vi passade Albin medans hon var inne. Sedan åkte vi med dom hem och åt lunch, korv och bröd som var kvar sen dagen innan. Efter det åkte vi hem så Emma kunde packa och sen kom Patric och hämtade henne. Jag hade tänkt att storstäda igår men av någon kontig anledning så blir det aldrig som man tänkt sig, speciellt när det gäller städningen :)


Jag började plocka lite sen fick jag ett sms från en tjej från kyrkan som undrade om jag var sugen på en filmkväll. Det är ju alltid trevligt att träffa dom andra medlemmarna och denna tjejen klickade det med från första början och istället för att sitta här och glo själv så åkte jag dit. Vi gick till hemmakväll och köpte massa godis, chips och dricka och hyrde 3 filmer för att vi hade sån beslutsångest vilken vi skulle se. När vi väl kommit hem till henne så började vi möla godis och tjöta och det gjorde vi tills jag åkte hem.. så filmkvällen gick upp i rök :)

Men det var verkligen jätte trevligt! Så tack Lilianne! <3


Idag kommer missionärerna och jag tror att det blir Lilianne som följer med, så det ska bli kul. Missionörerna har varit bortresta ett par dagar och som jag har saknat dom!!


Nu måste jag ta tag i tvätten och städningen här så det blir gjort någon gång.

Ha en underbar lördag alles!

 
 
Mandy

Mandy

29 augusti 2010 14:26

Hey girl! Var det igår du hade dopet? Hur gick det? berätta gärna din upplevelse!

Kram

http://mizzmandy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 22 september 2010 09:00

Allt känns bättre nu och det gjorde verkligen sitt med bön och skrifterna i söndags. Nu är jag ledsen för en sak. En av missionärerna kommer att flytta om ca en vecka, vi vet inte vem än men för mig spelar det ingen roll det är lika ledsamt vem det ä...

Av Kicki - 19 september 2010 10:41

Jaha så var de det här med att uppdatera också haha. Helgen har varit lugn, det blev inget Carpe Diem, pengarna som styr. Kunde löst det men tappade bara helt sugen. Så det blev ingen LDS guy för mig, men jag tror jag överlever haha Jag vet in...

Av Kicki - 14 september 2010 16:42


 

Av Kicki - 14 september 2010 09:26


Jag vet inte vad som hänt men jag har blivit så enormt dålig på att blogga så jag får väl inte kalla mig bloggerska längre... inte för att jag brukar titulera mig som det men ändå :)   Har inte ens loggat in på bloglovin och nu vill jag inte ens ...

Presentation


Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards