Direktlänk till inlägg 5 augusti 2010

Veckorna går allt för fort

Av Kicki - 5 augusti 2010 08:12

Redan torsdag.. vad tiden går fort när man har roligt.

Jag jobbade igår och hela dagen var bra.


Pratade med Dean och Grindstaff (missionärerna) om dopet och förklarade att jag ville att Brownell skulle göra det. Dom ringde missions presidenten... and he said NO! Om han låter Brownell åka nu så måste han ju tillåta andra åka land och rike runt, så jag förstår varför, men det är tråkigt jag ville verkligen att han skulle göra det. Fast det viktigaste för mig är att jag döper mig, sen så spelar det ju klart in vem som gör det. Det är ju ett band man får med den människan resten utav livet.

Jag ser verkligen fram emot detta. Idag ska jag kolla i psalmboken och se om jag kan hitta några fina psalmer man kan sjunga på dopet.


Dom som tackat ja till att komma än så länge är Merja, Eleonor, Camilla, Theresa och Måns. Sen kommer ju såklart Lendita, Mikael och Albin och missionärerna och Emma. Det verkade som att mamma skulle komma också. Jag tror att det kommer att vara en jättefin upplevelse även om man inte är så troende, så jag vill inte att någon missar detta.


Hade lite mat över igår så jag messade missionärerna och dom blev överlyckliga. Men dom var i Uddevalla och naturligtvis så missade dom bussen. När jag frågade när bussen gick fick jag till svar "vi blir nog kvar här hela natten" Då hade Grindstaff ramlat och slagit i huvudet så dom var tvungna att åka till sjukan, men som nya här som inte ens hittar i Trollhättan så hittade dom ju inte till Uddevalla sjukhus, men det skulle komma någon medlem och hjälpa dom. Jag får väl ringa dom sen och kolla hur läget är.


Nu ska jag bläddra lite i psalmboken och sen blir det frukost!

Om någon har något bra tips på någon fin psalm så säg till bara.

Ha en underbar torsdag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 22 september 2010 09:00

Allt känns bättre nu och det gjorde verkligen sitt med bön och skrifterna i söndags. Nu är jag ledsen för en sak. En av missionärerna kommer att flytta om ca en vecka, vi vet inte vem än men för mig spelar det ingen roll det är lika ledsamt vem det ä...

Av Kicki - 19 september 2010 10:41

Jaha så var de det här med att uppdatera också haha. Helgen har varit lugn, det blev inget Carpe Diem, pengarna som styr. Kunde löst det men tappade bara helt sugen. Så det blev ingen LDS guy för mig, men jag tror jag överlever haha Jag vet in...

Av Kicki - 14 september 2010 16:42


 

Av Kicki - 14 september 2010 09:26


Jag vet inte vad som hänt men jag har blivit så enormt dålig på att blogga så jag får väl inte kalla mig bloggerska längre... inte för att jag brukar titulera mig som det men ändå :)   Har inte ens loggat in på bloglovin och nu vill jag inte ens ...

Presentation


Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards