Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

I'm gonna miss you guys

Av Kicki - 27 juli 2010 21:17

Jag har varit helt förstörd under dagen, jag har gråtit så jag trodde att tårarna skulle ta slut. Att man kan bli så ledsen för att några människor man känt i en månad ska flytta.


När jag efter ungefär 3 timmar slutat att gråta, så får jag för mig att ringa Fredrik. När han såg att det var Emma som ringde så sa han så glatt "heeeeej" men jag sa, det är bara jag, då fick jag till svar, vad vill du då?? Sen började han gapa och skrika på mig. Jag frågade varför är du så arg på mig? KLICK sa det då..


Jag skickade ett sms till honom där jag förklarade att jag saknar min bästa vän, han jag har pratat med allt om, han som alltid funnits där för mig. Jag förklarade även att jag vill inte försöka att ta tillbaka dig jag vill bara ha min bästa vän tillbaka. Och skrev även att han behöver inte vara så arg på mig det är ju han som har en ny inte jag. Men han kommer förmodligen inte att svara. Så jag måste verkligen släppa taget helt nu.


Så när jag fick grinat en skvätt för det också, så gick jag ner till affären och handlade det sista för middagen. Så nu är det gjort. Bön, middag, lite mer förklaring om Jesu Kristi Kyrka och så har jag tagit massor med bilder på the guys.

Det känns bra att jag fick säga hejdå till dom iaf för alla har nog inte hunnit det.

Dom flyttar iaf imorgon, men jag fick deras mailadress så vi kommer att hålla kontakten.


Vad tycker ni ska jag lägga ut en bild på dom eller???? :)


Dagen har varit ledsam men jag hade ett bra slut på den så jag är jätte nöjd för det. Nu vet jag deras förnamn också, som jag hade funderat på det :)


Nu ska jag ringa Ellis, såg att hon ringt när jag pratade i telen och sen är det bara raka vägen i säng.


Tack för idag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 22 september 2010 09:00

Allt känns bättre nu och det gjorde verkligen sitt med bön och skrifterna i söndags. Nu är jag ledsen för en sak. En av missionärerna kommer att flytta om ca en vecka, vi vet inte vem än men för mig spelar det ingen roll det är lika ledsamt vem det ä...

Av Kicki - 19 september 2010 10:41

Jaha så var de det här med att uppdatera också haha. Helgen har varit lugn, det blev inget Carpe Diem, pengarna som styr. Kunde löst det men tappade bara helt sugen. Så det blev ingen LDS guy för mig, men jag tror jag överlever haha Jag vet in...

Av Kicki - 14 september 2010 16:42


 

Av Kicki - 14 september 2010 09:26


Jag vet inte vad som hänt men jag har blivit så enormt dålig på att blogga så jag får väl inte kalla mig bloggerska längre... inte för att jag brukar titulera mig som det men ändå :)   Har inte ens loggat in på bloglovin och nu vill jag inte ens ...

Presentation


Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards