Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

Stegräknaren är full på koffein

Av Kicki - 26 juli 2010 23:00

Nu ska ni få höra. Mina steg var förut ca 2000/dag. Det har bara ökat och ökat varje dag, och idag mina damer och herrar så var det *trumsolo* 9110 steg. CAN YOU BELIEVE IT??? För det kan knappt jag :)

Blir faktiskt stolt över mig själv.


Pratade med Lendita förut (tjejen från kyrkan som varit med missionärerna här) Vi var ju hemma hos henne igår efter kyrkan. Hon och hennes man är jätte trevliga, och jag och Lendita kom jättebra överens nästan på direkten, så det kändes verkligen super bra. Jag frågar ju ut henne om precis allt. Den stackarn får lyssna på mina funderingar och mina tusen frågor, men frågar man inget får man ju heller inget veta, och jag vill veta allt


Jag berättade för henne att jag har bett varje dag sedan dom var här sist. Hon frågade hur det gick och jag svarade bra, och sedan sa jag, jag tror att jag kanske gör lite fel. Så berättade jag om att jag bad om att B skulle få stanna, men att jag sen känt mig så egoistisk så jag tog tillbaka det. Hon skrattade kan jag lova :)


Merja kom en sväng här på kvällen, så vi gick till Jätten och köpte lite kvällsmat och tjötade lite skit. Sen tog vi en promenad med hundarna.

Nu ska jag lägga mig och glo på tv, imorgon är det tvättdags igen ganska tidigt, om jag orkar annars får det vänta. I will survive.


First I was afraid.... :) jag och Merja sjöng ut i mitt kök förut, med colaflaska och brödpåse som mic, tur att man är lättroad..

Jag glömde ju även att tillägga coca-cola är inte tillåtet. Det innehåller ju koffein så det gäller ju att se upp, men jag kör stenhårt. Har väl bestämt mig för något så brukar jag inte ge mig i första taget.


Har i det stora hela haft en bra dag. Nu är det tvn som gäller.


Adios Amigos! [dags för något nytt avslut...kanske något som har med Gud att göra... Gå med Gud kanske vore något.. :)]

 
 
Camilla

Camilla

27 juli 2010 10:54

Gud gumman va stolt jag blir typ 10000 steg WOW.
du e bäst!!! ja går inte alls så haha. får nog sätta på mig min stegräknare när jag kommer hem. det sporrar en nog lite om man ser..
Älskar dig oavsett vad!! det vet du!!!
LOVE FROM DIN CAMILLA

http://www.roxii.blogg.se

 
Ingen bild

Merja

27 juli 2010 14:04

First I was afraid... yyyylar.... haha

Duktig du är som rör på dig så mycket:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 22 september 2010 09:00

Allt känns bättre nu och det gjorde verkligen sitt med bön och skrifterna i söndags. Nu är jag ledsen för en sak. En av missionärerna kommer att flytta om ca en vecka, vi vet inte vem än men för mig spelar det ingen roll det är lika ledsamt vem det ä...

Av Kicki - 19 september 2010 10:41

Jaha så var de det här med att uppdatera också haha. Helgen har varit lugn, det blev inget Carpe Diem, pengarna som styr. Kunde löst det men tappade bara helt sugen. Så det blev ingen LDS guy för mig, men jag tror jag överlever haha Jag vet in...

Av Kicki - 14 september 2010 16:42


 

Av Kicki - 14 september 2010 09:26


Jag vet inte vad som hänt men jag har blivit så enormt dålig på att blogga så jag får väl inte kalla mig bloggerska längre... inte för att jag brukar titulera mig som det men ändå :)   Har inte ens loggat in på bloglovin och nu vill jag inte ens ...

Presentation


Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards